سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی، باعث تسلط به ابزار هنر و ادب برای تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد نگاهی به فیلم‌سینمایی «ایلیا، جست‌وجوی قهرمان» اثر سیدعلی موسوی‌نژاد| درکی درست از بازخوانی تاریخ وحقیقت
سرخط خبرها

خزان هنرمندان معروف در پاییز ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۲۰۲۰۵۲
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
خزان هنرمندان معروف در پاییز ۱۴۰۲
پاییزی که گذشت برخی از هنرمندان بزرگ کشورمان هم چون داریوش مهرجویی، آتیلا پسیانی و بیتا فرهی را از دست دادیم.

به گزارش شهرآرانیوز مرگ اهل هنر از همان هفته اول مهر و با رفتن امرالله صابری در پنجم مهر شروع شد. هفته بعد خبر رسید فردوس کاویانی، بازیگر دوست داشتنی که از چند سال پیش بیماری اش دوستدارانش را نگران کرده بود، از دنیا رفت. غم رفتن او هنوز خیلی تازه بود که آتیلا پسیانی با سرطان و در فرانسه دنیا را ترک کرد. او بازی در تئاتر را پیش از سال ۵۷ شروع کرده بود، اما نسل دهه شصت با مجموعه‌های محله بروبیا و محله بهداشت با او خاطرات زیادی با او پیدا کردند. بعد هم با تجربه‌های متعدد و با نمایش‌های متفاوت، لقب بازی ساز گرفت.

اما آنچه همه را بهت زده کرد، قتل فجیع داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر در خانه شان بود. او که در تمام ساخته هایش از عشق گفته بود، حالا به شکل وحشتناکی کشته بود و چه کسی می‌توانست آن را باور کند؟ کمتر از دو ماه از این اتفاق باورنکردنی و در آذر ماه بیتا فرهی خوش سیما و خوش صدا درگذشت و بعد با رفتن توران مهرزاد از هامون هیچ کس باقی نماند. اما پروانه معصومی هم بازیگر دیگری بود که ۲ روز بعد از بیتا فرهی از میان رفت و پاییز بی رحم این گونه به پایان رسید.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->